optreden 4WWL - Reisverslag uit Storyville, Verenigde Staten van Life Line Gospel Choir - WaarBenJij.nu optreden 4WWL - Reisverslag uit Storyville, Verenigde Staten van Life Line Gospel Choir - WaarBenJij.nu

optreden 4WWL

Blijf op de hoogte en volg Life Line Gospel Choir

26 Mei 2017 | Verenigde Staten, Storyville

Een wake up call om 4.30. Oef dat was vroeg zeg! Om 6.00 aan het ontbijt en om 7.00 naar het tv station. Geen idee hoe lang we daar bezig zouden zijn en hoeveel liedjes we konden zingen. De tv studio was zoals ik me had voorgesteld, niet groot, 2 presentatoren waarvan de man een blonde cavia als haar op zn hoofd gepland had. Was trouwens wel heel aardig en interviewde Edith. In de hoek stond een tv kok, dat stelt echt niets voor. Hij moet de hele uitzending wachten, dan een handvol erwten en kruiden in een vijzel stoppen waarover heel interessant gedaan wordt. Na een aantal songs half gezongen te hebben werd ons gevraagd om alvast 2 kerstsongs te zingen die ze laten zien in de uitzending van december. Te leuk natuurlijk!! Dus in december zijn we weer te zien